انگلیسی
شنبه ٢٧ آبان ١٣٩٦
ورود به سایت شخصی

بهرام اصل فتاحی                           

مرتبه علمی: استادیار

پست الکترونیکی : bahramaslefatahi@yahoo.com

 

تحقیق و پژوهش

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

عنوان فعالیت پژوهشی

محل اجرا

سال اجرا

 

بررسی و مقایسه تاثیر عامل زبانی(دو زبانگی و یک زبانگی) بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی در دروس فارسی و املا شهر ای تهران و تبریز سال 1373. (مجری طرح)

مدارس ابتدایی تهران و تبریز

1373

 

بررسی مشکلات روان شناختی دانش آموزان دوره متوسطه منطقه شبستر در سال تحصیلی 79-1378. (ناظر طرح)

مدارس متوسط شبستر

1379

 

مقایسه تاثیر روشهای سنجش(عملکردی، تشریحی و عینی) بر عملکرد دانشجویان در درس روش تحقیق، رشته مشاوره و راهنمایی، دانشگاه آزاد اسلامی شبستر، سال تحصیلی 86-85.. (رساله دکتری)

دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

1386

 

بررسی اثر بخشی مشاوره گروهی به شیوه شناختی رفتاری بر کاهش علایم اضطراب دانش آموزان دختر شهرستان شبستر، سال تحصیلی 1388-1377. (عراقی، یحیی؛ اصل فتاحی بهرام)

دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

1388

 

بررسی رابطه هویت فردی با عملکرد تحصیلی در دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر. {اوجاقی، علی؛ فتاحی اصل، بهرام؛ صدری، ایرج و قلی زاده، فاطمه.(1388).}

دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

1388

 

بررسی رابطه سلامت عمومی، پایگاه های هویت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته های علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر، سال تحصیلی 1389- 1388. مجری طرح 

دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

1389

 

  بررسي رابطه هوش هيجاني، عزت نفس و سبک های دلبستگی با مهارت‌هاي اجتماعي دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه شهر شبستر. (مجری طرح)

مدارس  متوسطه شبستر

1389

 

بررسی رابطه سلامت روان، ویژگی های شخصیتی و پایگاه های هویت با میزان استفاده از اینترنت در بین دانشجویان (مطالعه ی موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر). (مجری طرح)

دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

90 1389

 

Examining the Relation of Coping Strategies and Psychological Health with Job Burnout

 American Journal of Scientific Research. ISSN 2301-2005 Issue,pp.93-102 /

 EuroJournals  Publishing,INC.2013 http://www.eurojournals.com/ajsr.htm

 

 

 کلیه حقوق مادی و معنوی برای دانشگاه آزاد واحد شبستر محفوظ است.